• O nas
  • Badania
  • Prognozy
  • Case Study
  • Kontakt

+48 601 380 820

  • pl
    • en
Test nowej koncepcji sklepu – ewaluacja konceptu za pomocą zakupów asystowanych
Badanie konsumentów: merchandising dla marki.
HANDEL
Więcej
Ubrania i akcesoria dla dzieci: badanie wizerunku marki oraz zachowań konsumenckich podczas zakupów
Badanie rynku, polityki cenowej oraz konkurencji dziecięcej marki odzieżowej.
HANDEL
Więcej
Doradztwo w obszarze dystrybucji sprzętu elektronicznego – kanał tradycyjny czy online?
Badanie rynku w zakresie rozwoju kanału sprzedaży: rozwój tradycyjnych kanałów vs. e-commerce.
HANDEL
Więcej
Realizacja wywiadów pogłębionych z lekarzami na temat leków sierocych
Seria pogłębionych wywiadów indywidualnych wśród lekarzy dotycząca leków na chorobę sierocą.
FARMACJA I OCHRONA ZDROWIA
Więcej
Badanie potencjału sprzedażowego innowacyjnego leku – wywiady jakościowe z hematologami
Wywiady jakościowe - kompleksowe badanie przed wprowadzeniem nowego leku.
FARMACJA I OCHRONA ZDROWIA
Więcej
Analiza systemu opieki zdrowotnej – przepływ pacjentów cierpiących na rzadkie choroby
Analiza polskiego systemu opieki zdrowotnej w kontekście zarządzania leczeniem 2 bardzo rzadkich chorób.
FARMACJA I OCHRONA ZDROWIA
Więcej
Analiza wejścia na rynek dla leku na chorobę sierocą
Badanie rynku i konkurencji w zakresie wprowadzenia na rynek nowego leku.
FARMACJA I OCHRONA ZDROWIA
Więcej
Raport o gazach medycznych w Czechach i na Słowacji
Badanie rynku i konkurencji w obszarze gazów medycznych na rynkach czeskim i słowackim.
FARMACJA I OCHRONA ZDROWIA
Więcej
Polski English
  • O nas
  • Badania
  • Prognozy
  • Case Study
  • Kontakt
Test nowej koncepcji sklepu – ewaluacja konceptu za pomocą zakupów asystowanych
Badanie konsumentów: merchandising dla marki.
HANDEL
Więcej
Ubrania i akcesoria dla dzieci: badanie wizerunku marki oraz zachowań konsumenckich podczas zakupów
Badanie rynku, polityki cenowej oraz konkurencji dziecięcej marki odzieżowej.
HANDEL
Więcej
Doradztwo w obszarze dystrybucji sprzętu elektronicznego – kanał tradycyjny czy online?
Badanie rynku w zakresie rozwoju kanału sprzedaży: rozwój tradycyjnych kanałów vs. e-commerce.
HANDEL
Więcej
Realizacja wywiadów pogłębionych z lekarzami na temat leków sierocych
Seria pogłębionych wywiadów indywidualnych wśród lekarzy dotycząca leków na chorobę sierocą.
FARMACJA I OCHRONA ZDROWIA
Więcej
Badanie potencjału sprzedażowego innowacyjnego leku – wywiady jakościowe z hematologami
Wywiady jakościowe - kompleksowe badanie przed wprowadzeniem nowego leku.
FARMACJA I OCHRONA ZDROWIA
Więcej
Analiza systemu opieki zdrowotnej – przepływ pacjentów cierpiących na rzadkie choroby
Analiza polskiego systemu opieki zdrowotnej w kontekście zarządzania leczeniem 2 bardzo rzadkich chorób.
FARMACJA I OCHRONA ZDROWIA
Więcej
Analiza wejścia na rynek dla leku na chorobę sierocą
Badanie rynku i konkurencji w zakresie wprowadzenia na rynek nowego leku.
FARMACJA I OCHRONA ZDROWIA
Więcej
Raport o gazach medycznych w Czechach i na Słowacji
Badanie rynku i konkurencji w obszarze gazów medycznych na rynkach czeskim i słowackim.
FARMACJA I OCHRONA ZDROWIA
Więcej

+48 601 380 820
sales@humes.com
kontakt@humes.com
Linkedin
Instagram

©2025 Hume’s. All Rights Reserved.

Filtry:
Branża 0
Wyczyść ten filtr
Zakres 1
Wyczyść ten filtr
Metoda badawcza 0
Wyczyść ten filtr
Zasięg geograficzny 0
Wyczyść ten filtr
Diagnostyka obrazowa i radioterapia: analiza cen rynkowych
Case Study

Diagnostyka obrazowa i radioterapia: analiza cen rynkowych

Zweryfikowanie założeń dotyczących otoczenia konkurencyjnego oraz polityki cenowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Farmacja i ochrona zdrowia
Najpopularniejsze choroby w Polsce — analiza kosztów leczenia
Case Study

Najpopularniejsze choroby w Polsce — analiza kosztów leczenia

Dane na temat wysokości oraz kosztów leczenia najczęściej występujących w Polsce chorób.

Farmacja i ochrona zdrowia

Królewska 57,
30-081 Kraków

+48 601 380 820
humes@humes.pl

  • O nas
    • Zespół
    • Kariera
  • Badania
  • Prognozy
  • CASE STUDY
  • Kontakt

Hume’s Institute to ekspert w zakresie badań rynkowych, oferujący analizy jakościowe i ilościowe. Specjalizujemy się w trendach, modelowaniu przyszłości rynku, segmentacji klientów oraz testowaniu innowacji. Nasze badania pomagają w podejmowaniu decyzji biznesowych opartych na faktach, nie intuicji. Dostarczamy niestandardowe analizy w segmencie B2C i B2B.

  • Polityka prywatności

©2025 Hume's Institute. All Rights Reserved.

Używamy pliki cookie, aby zapewnić Ci najlepsze wrażenia z przeglądania, personalizować zawartość naszej witryny, analizować jej ruch i wyświetlać odpowiednie reklamy. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.


Powered by WP Full Picture

Statystyki

Chcę pomóc Ci ulepszyć tę witrynę, więc zgadzam się na zbieranie danych o moim korzystaniu z tej witryny.

Personalizacja

Chcę mieć jak najlepsze doświadczenia z korzystania z tej witryny, więc zgadzam się na zapisywanie moich wyborów, polecanie rzeczy, które mogą mi się spodobać i modyfikowanie witryny zgodnie z moimi upodobaniami

Marketing

Chcę widzieć reklamy z waszymi ofertami, kuponami i ekskluzywnymi zniżkami, a nie losowe reklamy od innych reklamodawców.

Powered by WP Full Picture