Urządzenia do diagnostyki obrazowej: analiza rynku

Audyt reklam kinowych – badanie typu mystery vists

Międzynarodowa agencja badawcza z branży filmowej zleciła nam realizację audytu reklam kinowych wyświetlanych przed seansami konkretnego filmu, aby uzyskać szczegółowe informacje o treściach reklamowych oraz ich ekspozycji.

Potrzeby klienta

Nasz zespół otrzymał od jednego z klientów, działającego w branży diagnostyki obrazowej z Europy Środkowo-Wschodniej, zapytanie dotyczące analizy rynku urządzeń do diagnostyki obrazowej w Polsce. Analiza miała stanowić praktyczne narzędzie dla zespołu sprzedażowego wspierające ich codzienną pracę.

Podejście badawcze

W ramach projektu, odpowiednio przeszkoleni ankieterzy w kilku miastach w Polsce przeprowadzili szereg tajemniczych wizyt (mystery visits) w kinach.

  • Ich głównym celem było zebranie szczegółowych informacji na temat reklam produktów i usług oraz zwiastunów filmowych wyświetlanych przed seansami badanego filmu.
  • Dla uzyskania rzetelnego pomiaru i miarodajnych wyników końcowych, badanie zostało przeprowadzone w oparciu o wystandaryzowany formularz audytu.

Dzięki wywiadom z lekarzami immunologami, alergologami i pulmonologami klient uzyskał kompleksowe informacje o praktykach leczenia i dostępie do leków.

Raport zawierał m.in. mapę placówek, analizę kontraktów NFZ oraz ocenę potencjału rynku. Narzędzie wspierało zarówno zarząd w planowaniu strategicznym, jak i zespoły sprzedażowe w realizacji celów. Dzięki temu klient mógł skuteczniej reagować na potrzeby rynku.

Edyta Mazurek

Customer Success Manager