The Most Common Diseases in Poland — Treatment Cost Analysis
Data on the prevalence and treatment costs of the most common diseases in Poland.
Case studies
Międzynarodowa agencja badawcza z branży filmowej zleciła nam realizację audytu reklam kinowych wyświetlanych przed seansami konkretnego filmu, aby uzyskać szczegółowe informacje o treściach reklamowych oraz ich ekspozycji.
PROJECT DETAILS
Potrzeby klienta
Nasz zespół otrzymał od jednego z klientów, działającego w branży diagnostyki obrazowej z Europy Środkowo-Wschodniej, zapytanie dotyczące analizy rynku urządzeń do diagnostyki obrazowej w Polsce. Analiza miała stanowić praktyczne narzędzie dla zespołu sprzedażowego wspierające ich codzienną pracę.
Podejście badawcze
W ramach projektu, odpowiednio przeszkoleni ankieterzy w kilku miastach w Polsce przeprowadzili szereg tajemniczych wizyt (mystery visits) w kinach.
PROJECT RESULTS
Raport zawierał m.in. mapę placówek, analizę kontraktów NFZ oraz ocenę potencjału rynku. Narzędzie wspierało zarówno zarząd w planowaniu strategicznym, jak i zespoły sprzedażowe w realizacji celów. Dzięki temu klient mógł skuteczniej reagować na potrzeby rynku.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager