Rynek budowlany – perspektywa uczestników rynku
Badanie rynku budowlanego wśród przedstawicieli branży.

Case studies
Projekt skupiał się na analizie ilościowej zachowań i preferencji konsumenckich dotyczących zakupu dań gotowych i przekąsek. Na życzenie naszego klienta, międzynarodowej firmy produkującej międy innymi dania gotowe, zbadaliśmy rynek Czeski.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
„Celem badania było poznanie preferencji klientów kupujących gotowe dania w Czechach aby nasz klient mógł lepiej przystosować swoje produkty i strategię sprzedażową do specyfiki tego rynku. Firmie zależało na poznaniu profili demograficznych osób kupujących, barier wstrzymujących Czechów przed zakupem oraz preferencji co do smaków, typów oraz wariantów opakowań gotowego jedzenia.
„
Podejście badawcze
Badaniem objęta została reprezentatywna próba ponad 1000 Czechów, realizowana z zastosowaniem techniki CAWI.
Rezultaty projektu
Klient otrzymał od Hume’s Institute raport na który składały się bloki tematyczne dotyczące: profili konsumentów, najchętniej kupowanych typów dań gotowych oraz preferowanych smaków i składników tych produktów. Przedstawiono też odpowiedzi dotyczące skłonności do kupowania i elastyczności cenowej produktów premium, postrzegania świeżości oraz preferowanych haseł marketingowych i opakowań. Jasno opisane i graficznie przedstawione wyniki pozwoliły klientowi zapoznać się z potrzebami Czeskich konsumentów i zoptymalizować swoje działania na tym rynku.

Edyta Mazurek
Customer Success Manager