Badanie i analiza rynku diagnostyki laboratoryjnej

Badanie i analiza rynku diagnostyki laboratoryjnej

Nasz zespół przeprowadził kompleksową analizę rynku wyposażenia laboratoriów, oceniając pozycję konkurencyjną klienta i wskazując kierunki rozwoju.

Potrzeby klienta

Klient, wiodący producent innowacyjnych urządzeń i akcesoriów do diagnostyki laboratoryjnej, zlecił analizę rynku wyposażenia laboratoriów w celu oceny pozycji konkurencyjnej i wskazania kierunków rozwoju.

Podejście badawcze

  • Hume’s Institute przeprowadził rozległą analizę segmentacyjną rynku diagnostyki laboratoryjnej. Uwzględniono liczbę i typ laboratoriów, ilość realizowanych testów, rodzaj stosowanych urządzeń.
  • Dodatkowo przeprowadzono analizę przetargów, pogłębione wywiady z decydentami i ekspertami, analizę otoczenia konkurencyjnego oraz przygotowano model ekonometryczny.

Klient otrzymał kompendium wiedzy o rynku sprzętu dla specjalistycznej diagnostyki laboratoryjnej, wraz z rekomendacjami strategicznymi.

Klient otrzymał kompendium wiedzy o rynku sprzętu dla specjalistycznej diagnostyki laboratoryjnej. Projekt zawierał rekomendacje w zakresie decyzji strategicznych umożliwiających dalszy rozwój i penetrację rynku. Zebrane informacje dały klientowi jasne wskazówki dotyczące potencjalnych odbiorców, ich zwyczajów zakupowych i sposobu podejmowania decyzji.

Edyta Mazurek

Customer Success Manager