Made in Poland 4.0 Jak przebiega cyfrowa transformacja w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach
Badanie rynku i konkurencji
Case studies
Nasz zespół przeprowadził kompleksową analizę rynku wyposażenia laboratoriów, oceniając pozycję konkurencyjną klienta i wskazując kierunki rozwoju.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Klient, wiodący producent innowacyjnych urządzeń i akcesoriów do diagnostyki laboratoryjnej, zlecił analizę rynku wyposażenia laboratoriów w celu oceny pozycji konkurencyjnej i wskazania kierunków rozwoju.
Podejście badawcze
Rezultaty projektu
Klient otrzymał kompendium wiedzy o rynku sprzętu dla specjalistycznej diagnostyki laboratoryjnej. Projekt zawierał rekomendacje w zakresie decyzji strategicznych umożliwiających dalszy rozwój i penetrację rynku. Zebrane informacje dały klientowi jasne wskazówki dotyczące potencjalnych odbiorców, ich zwyczajów zakupowych i sposobu podejmowania decyzji.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager