Audyt reklam kinowych – badanie typu mystery vists

Audyt reklam kinowych – badanie typu mystery vists

Międzynarodowa agencja badawcza z branży filmowej zleciła nam realizację audytu reklam kinowych wyświetlanych przed seansami konkretnego filmu, aby uzyskać szczegółowe informacje o treściach reklamowych oraz ich ekspozycji.

Potrzeby klienta

Międzynarodowa agencja badawcza, specjalizująca się w projektach dotyczących przemysłu filmowego zwróciła się do nas z prośbą o wsparcie w realizacji projektu polegającego na audycie reklam kinowych wyświetlanych przed seansami jednego z filmów.

Podejście badawcze

W ramach projektu odpowiednio przeszkoleni ankieterzy w kilku miastach w Polsce przeprowadzili szereg tajemniczych wizyt (mystery visits) w kinach. Ich głównym celem było zebranie szczegółowych informacji na temat reklam produktów i usług oraz zwiastunów filmowych wyświetlanych przed seansami badanego filmu. Dla uzyskania rzetelnego pomiaru i miarodajnych wyników końcowych, badanie zostało przeprowadzone na podstawie wystandaryzowanego formularza audytu.

Klient otrzymał szczegółową bazę danych z informacjami o typach i kolejności reklam wyświetlanych przed seansami.

Audyt reklam kinowych pozwolił na opracowanie kompleksowego raportu. Wyniki badania umożliwiły analizę efektywności i zgodności emisji reklam w różnych kinach. Badanie miało międzynarodowy charakter i stanowiło element szerszego projektu. Uzyskane dane pomogły w podejmowaniu decyzji marketingowych i optymalizacji działań reklamowych.

Edyta Mazurek

Customer Success Manager

Wybrane case studY