Made in Poland 4.0 Jak przebiega cyfrowa transformacja w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach
Badanie rynku i konkurencji
Case studies
Badanie procesu zakupowego w szpitalach miało pomóc producentowi wyrobów medycznych w dostosowaniu działań marketingowych i sprzedażowych.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Klient, producent wyrobów medycznych, zamierzał zmodyfikować swoje działania marketingowe i sprzedażowe, aby lepiej dostosować ofertę i plany operacyjne do wymagań i preferencji kluczowej grupy odbiorców – szpitali. W tym celu zlecił naszej firmie badanie procesu zakupowego w szpitalach.
Podejście badawcze
Rezultaty projektu
Szerokie badanie procesu zakupowego w szpitalach pozwoliło klientowi dokładnie poznać całą ścieżkę decyzyjną, w tym główne kryteria wyboru produktów medycznych, kluczowe motywatory i bariery zakupowe, potrzeby, cele i oczekiwania decydentów oraz pozycję firmy klienta na tle konkurencji. Zgromadzone informacje zostały wykorzystane do dostosowania strategii sprzedażowej i marketingowej.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager