Made in Poland 4.0 Jak przebiega cyfrowa transformacja w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach
Badanie rynku i konkurencji
Case studies
Celem projektu była rzetelna ocena adopcji koncepcji Przemysłu 4.0 w polskiej branży przemysłowej, zarówno na potrzeby wewnętrzne klienta, jak i kampanii PR-owej.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Klient, software house, chciał uzyskać rzetelne dane dotyczące adopcji koncepcji Przemysłu 4.0 w polskiej branży przemysłowej, do wykorzystania wewnętrznego i w kampaniach PR-owych.
Podejście badawcze
Rezultaty projektu
Klient otrzymał kompleksową analizę rynku w formie prezentacji oraz komplet wyników w Excelu. Dzięki badaniom możliwa była ocena całego ekosystemu Przemysłu 4.0, a także szeregu rozwiązań wykorzystywanych przez firmy produkcyjne (systemy zarządzania produkcją, sensoryka, big data, chmura, robotyzacja, sztuczna inteligencja, druk 3D). Klient pozyskał również dane o nasyceniu i wdrożeniach różnego typu systemów typowych dla branży przemysłowej, oraz informacje o planach inwestycyjnych firm w obszarze IT.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager