Made in Poland 4.0 Jak przebiega cyfrowa transformacja w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach
Badanie rynku i konkurencji
Case studies
Projekt miał na celu wsparcie klienta w planowaniu strategii rozwoju działalności związanej z zagospodarowaniem ubocznych produktów spalania.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Klient, firma zajmująca się zagospodarowaniem ubocznych produktów spalania, potrzebował wsparcia w zakresie kierunków rozwoju rynku oraz oceny jego potencjału.
Podejście badawcze
Zespół analityków Hume’s Institute przygotował wieloelementowy projekt badawczo-consultingowy.
Rezultaty projektu
Analiza rynku ubocznych produktów spalania umożliwiła klientowi podjęcie strategicznych decyzji biznesowych dotyczących kierunku rozwoju działalności i planowanych inwestycji. Skuteczna współpraca zaowocowała również kolejnymi wspólnymi projektami, w tym na rynkach zagranicznych.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager