Badanie i analiza rynku sprzętu medycznego przed podjęciem strategicznych decyzji.

Badanie i analiza rynku sprzętu medycznego

Hume’s Institute wsparł międzynarodowego gracza na rynku nowoczesnego sprzętu medycznego w planowaniu strategicznych działań inwestycyjnych.

Potrzeby klienta

Międzynarodowy gracz na rynku nowoczesnego sprzętu medycznego potrzebował kompleksowego wsparcia konsultingowego w celu podjęcia strategicznych działań inwestycyjnych. Klientowi zależało na pogłębionej charakterystyce i segmentacji placówek opieki zdrowia stosujących sprzęt do terapii lekowych oraz zdefiniowaniu ich preferencji zakupowych, a także analizie otoczenia konkurencyjnego.

Podejście badawcze

  • W ramach badania przeprowadzono kompleksową analizę polskiego rynku placówek medycznych pod kątem ilości i rodzaju stosowanego sprzętu do terapii lekowych, drobiazgową analizę dokumentacji przetargowej z ostatnich lat, pełną analizę konkurencji z uwzględnieniem udziałów rynkowych i modeli sprzedażowych, a także serię wywiadów eksperckich z producentami i dystrybutorami sprzętu medycznego.

Klient uzyskał unikatową wiedzę rynkową, która pozwoli mu zoptymalizować strategię sprzedaży i wykorzystać pełen potencjał rynku.

Klient otrzymał przekrojową analizę rynku sprzętu medycznego stosowanego w terapiach lekowych, co umożliwiło podjęcie strategicznych decyzji biznesowych. Dzięki analizie zakupów przetargowych pozyskał unikatową wiedzę na temat preferencji klientów w zakresie sposobu zakupu i wyboru sprzętu, popartą precyzyjnymi danymi historycznymi oraz prognozami rynkowymi.

Edyta Mazurek

Customer Success Manager