Made in Poland 4.0 Jak przebiega cyfrowa transformacja w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach
Badanie rynku i konkurencji
Case studies
Analitycy Hume’s Institute przeprowadzili badanie rynku HVAC (Heating, Ventilation, Air Conditioning), koncentrując się na sektorze inżynierii sanitarnej.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Klient potrzebował dogłębnej analizy rynku HVAC, ze szczególnym uwzględnieniem cech charakterystycznych firm w zależności od typu budownictwa, najczęstszych miejsc instalacji oraz poznania otoczenia konkurencyjnego w segmentach ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji.
Podejście badawcze
Rezultaty projektu
Klient otrzymał szczegółowe dane, które pozwoliły na określenie charakterystyki trzech głównych segmentów rynku HVAC. Wyniki badań wśród specjalistów dotyczyły ich preferencji w zakresie kategorii produktowych, kryteriów wyboru producentów, skłonności do innowacyjności, najpopularniejszych systemów instalowanych przez firmy, znajomości i oceny marek producentów, kanałów dystrybucji oraz analizy segmentów według typów budownictwa.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager