Made in Poland 4.0 Jak przebiega cyfrowa transformacja w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach
Badanie rynku i konkurencji
Case studies
Dla największej polskiej platformy e-handlu Hume’s Institute przeprowadził badanie rynku online resale.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
W celu przekazania naszemu klientowi kompletnych danych o sytuacji rynku online resale, zespół Hume’s Institute zaplanował analizy rozmiaru oraz struktury rynku odsprzedaży internetowej, analizy motywacji i barier towarzyszących zakupom i sprzedaży na rynku wtórnym oraz analizy kontekstu ekonomicznego na rynku resale.
Podejście badawcze
Rezultaty projektu
Raport przekazany klientowi zawierał: Streszczenie kluczowych wyników badania. Interpretację wyników badania ankietowego. Wizualne przedstawienie danych dotyczących: rynku odsprzedaży, zakupów dokonywanych na rynku wtórnym online, sprzedaży produktów na rynku wtórnym online, motywacji i obaw użytkowników internetowego rynku wtórnego oraz preferencji użytkowników w zakresie używanych platform i form dostawy. Wizualne przedstawienie wskaźnika zaufania dla internetowego rynku odsprzedaży. Analizy wartości transakcji kupna i sprzedaży oraz wartości rynku odsprzedaży online.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager