Ocena smaku ciastek oraz konceptu komunikacji marketingowej przed wprowadzeniem produktów na rynek.

Test ciastek przed wprowadzeniem na rynek

Dla jednego z największych w Europie producentów słodyczy, Hume’s Institute przeprowadził test ciastek przed wprowadzeniem ich na rynek.

Potrzeby klienta

Celem badania była ocena smaku oraz komunikacji marketingowej nadziewanych ciastek. Klient, jeden z czołowych producentów słodyczy w Europie, pragnął poznać opinię konsumentów przed wprowadzeniem produktu na rynek.

Podejście badawcze

  • W ramach projektu przeprowadziliśmy 200 testów w dwóch dużych miastach w Polsce. W badaniu uczestniczyło 200 osób – konsumentów ciastek, w tym również konsumentów badanej marki. Respondenci oceniali nie tylko smak, wygląd i konsystencję ciastek, ale również propozycje komunikacji marketingowej.

W wyniku badania klient otrzymał szczegółowe informacje dotyczące tego, jak respondenci oceniają nowy produkt oraz sugestie zmian.

W wyniku badania klient otrzymał szczegółowe informacje dotyczące tego, jak respondenci oceniają nowy produkt oraz sugestie zmian. Ze względu na duże zróżnicowanie próby pod względem wieku, płci i miejsca zamieszkania, klient będzie mógł dostosować produkt oraz jego komunikację do wybranej przez siebie grupy docelowej.

Edyta Mazurek

Customer Success Manager