Made in Poland 4.0 Jak przebiega cyfrowa transformacja w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach
Badanie rynku i konkurencji
Case studies
Nasza firma przeprowadziła analizę rynku płytek ceramicznych, łącząc metody ilościowe i jakościowe, aby pomóc wiodącemu producentowi w branży w planowaniu strategii sprzedażowej i marketingowej.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Klient, jeden z głównych producentów w sektorze płytek klinkierowych, chciał zaplanować swoją strategię sprzedażową i marketingową. Potrzebował poznać poziom rozpoznawalności swoich produktów, zbadać wizerunek marki w oczach konsumentów oraz na tle konkurencji, a także prześledzić proces zakupowy płytek ceramicznych i poznać kluczowe czynniki decyzyjne.
Podejście badawcze
Działania łączące metody ilościowe i jakościowe, wykonane przez zespół Hume’s Institute, obejmowały:
Rezultaty projektu
Przeprowadzone badanie poszerzyło i usystematyzowało wiedzę branżową klienta. Informacje o potrzebach odbiorców produktów z jego portfolio zostały uzupełnione o dane na temat potrzeb i zwyczajów klientów marek konkurencyjnych. Zidentyfikowane kluczowe czynniki wpływające na decyzje konsumenckie rzuciły światło na procesy zakupowe. Tak obszerna wiedza stała się podstawą do stworzenia przez naszego klienta udoskonalonej strategii biznesowej, obejmującej działania sprzedażowe oraz marketingowe ściśle dostosowane do realnych potrzeb rynku.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager