Made in Poland 4.0 Jak przebiega cyfrowa transformacja w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach
Badanie rynku i konkurencji
Case studies
Przeprowadzono badanie rynku odzieży i obuwia w celu zebrania informacji na temat jego aktualnej kondycji i perspektyw rozwoju.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Klient potrzebował zebrania informacji na temat aktualnej kondycji rynku odzieży i obuwia oraz określenia perspektyw jego rozwoju, zwłaszcza w kontekście bieżącej sytuacji gospodarczej.
Podejście badawcze
Rezultaty projektu
Przygotowane badanie rynku odzieży i obuwia umożliwiło określenie perspektyw rozwoju dla firm działających w tym sektorze. Pomogło także wskazać główne bariery działalności oraz czynniki, które mogą pozytywnie wpłynąć na wzrost rynku. Określono strukturę rynku, perspektywy, strategie firm, dynamikę finansową, prognozę wartości rynku oraz trendy na najbliższe lata.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager