Badanie rynku odzieży i obuwia

Badanie rynku odzieży i obuwia

Przeprowadzono badanie rynku odzieży i obuwia w celu zebrania informacji na temat jego aktualnej kondycji i perspektyw rozwoju.

Potrzeby klienta

Klient potrzebował zebrania informacji na temat aktualnej kondycji rynku odzieży i obuwia oraz określenia perspektyw jego rozwoju, zwłaszcza w kontekście bieżącej sytuacji gospodarczej.

Podejście badawcze

  • Nasi badacze zrealizowali 67 wspomaganych komputerowo wywiadów telefonicznych CATI z kierownikami i menadżerami 160 sieci odzieżowych i obuwniczych. Badaną próbę stanowili przedstawiciele kadry menedżerskiej, dyrektorzy i właściciele firm.

Badanie umożliwiło określenie perspektyw rozwoju, barier działalności i czynników wzrostu dla firm w sektorze odzieży i obuwia.

Przygotowane badanie rynku odzieży i obuwia umożliwiło określenie perspektyw rozwoju dla firm działających w tym sektorze. Pomogło także wskazać główne bariery działalności oraz czynniki, które mogą pozytywnie wpłynąć na wzrost rynku. Określono strukturę rynku, perspektywy, strategie firm, dynamikę finansową, prognozę wartości rynku oraz trendy na najbliższe lata.

Edyta Mazurek

Customer Success Manager