Made in Poland 4.0 Jak przebiega cyfrowa transformacja w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach
Badanie rynku i konkurencji
Case studies
Projekt skupiał się na analizie ilościowej zachowań i preferencji konsumenckich dotyczących zakupu dań gotowych i przekąsek. Na życzenie naszego klienta, międzynarodowej firmy produkującej między innymi dania gotowe, zbadaliśmy rynek Polski.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Celem badania było poznanie preferencji klientów kupujących gotowe dania, aby nasz klient mógł lepiej przystosować swoje produkty i strategię sprzedażową do specyfiki tego rynku. Firmie zależało na poznaniu profili demograficznych osób korzystających segmentu dań gotowych, czynników zachęcających i wstrzymujących klientów przed zakupem oraz miejsc i częstotliwości zakupów.
Podejście badawcze
Badaniem objęta została reprezentatywna próba ponad 1000 osób, realizowana z zastosowaniem techniki CAWI.
Rezultaty projektu
Klient otrzymał od Hume’s Institute raport, na który składały się bloki tematyczne dotyczące: profili konsumentów, najchętniej kupowanych typów dań gotowych oraz preferowanych smaków i składników tych produktów. Przekazaliśmy także informacje dotyczące satysfakcji z zakupionych dań gotowych w pewnej sieci sklepów oraz czynniki zachęcające do zakupu. Jasno opisane i graficznie przedstawione wyniki pozwoliły klientowi zapoznać się z potrzebami swoich konsumentów i zoptymalizować swoje działania na rynku.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager