Made in Poland 4.0 Jak przebiega cyfrowa transformacja w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach
Badanie rynku i konkurencji
Case studies
Nasza firma przeprowadziła szczegółową analizę wartości lokalnych rynków produktów niespożywczych oraz analizę konkurencji, odpowiadając na zapotrzebowanie klienta – jednego z liderów w tej branży.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Klient, jeden z liderów handlu produktami niespożywczymi, potrzebował szczegółowej analizy wartości rynków lokalnych oraz analizy konkurencji w zdefiniowanych obszarach działania. Brak dostępnych danych rynkowych uniemożliwiał mu realną ocenę konkurencji i identyfikację najsilniejszych graczy w poszczególnych regionach.
Podejście badawcze
W ramach projektu nasi badacze przeprowadzili szeroko zakrojony projekt badawczo-konsultingowy, obejmujący opracowanie dedykowanej metodologii podziału obszaru na 380 niezależnych regionów w oparciu o powiaty.
Rezultaty projektu
Klient otrzymał bezpośrednią informację na temat udziału sprzedaży na rynku lokalnym. Dodatkowo, analiza konkurencji dostarczyła szczegółowych danych na temat liczby sklepów oraz ważonej wartości sprzedaży każdego głównego konkurenta w interesujących go regionach.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager