Made in Poland 4.0 Jak przebiega cyfrowa transformacja w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach
Badanie rynku i konkurencji
Case studies
Nasz klient, globalny producent komponentów wykorzystywanych do eksploracji i wydobycia gazu łupkowego, rozważał wejście na polski rynek.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Klient chciał ocenić potencjał rynku oraz perspektywy dla swoich działań na tym obszarze. Rezultaty projektu miały pomóc w międzynarodowej ewaluacji strategii klienta oraz ustaleniu priorytetów rynkowych, które pozwoliłyby mu w pełni wykorzystać długoterminowe możliwości biznesowe. Klient zlecił Hume’s Institute opracowanie szczegółowego studium wykonalności wejścia na rynek wraz z możliwymi scenariuszami takiego działania.
Podejście badawcze
Po określeniu kluczowych dla projektu kwestii, dotyczących skutecznego wejścia na rynek, doradcy Hume’s Institute:
Rezultaty projektu
Wyniki końcowe projektu dostarczyły klientowi: strategicznych zaleceń, dotyczących penetracji rynku gazu łupkowego, które umożliwiają podjęcie decyzji w sprawie wejścia na rynek gotowych scenariuszy wejścia na rynek wraz z informacjami na temat spodziewanych przychodów, rentownośc, a także profilu ryzyka.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager