Test nowej koncepcji sklepu – ewaluacja konceptu za pomocą zakupów asystowanych
Badanie konsumentów: merchandising dla marki.
Case studies
Celem projektu z perspektywy klienta było dokonanie rewizji strategii firmy w obszarze sprzedaży i marketingu, a także weryfikacja obecnego modelu biznesowego.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Głównym problemem biznesowym klienta było to, czy w perspektywie kilku kolejnych lat powinien rozwijać i usprawniać handel tradycyjny z wieloma fizycznymi partnerami? Czy raczej postawić na przeniesienie biznesu do kanału online?
Podejście badawcze
Rezultaty projektu
Nasza firma dostarczyła klientowi rekomendacje związane z optymalizacją strategii firmy na najbliższe lata, w tym model ekspansji z uwzględnieniem perspektywy klienta i jego gotowości na innowacje. Dodatkowo klient otrzymał szczegółowe i konkretne informacje dotyczące kolejnych kroków, które należy podjąć w celu skutecznego wprowadzenia strategii.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager