Test nowej koncepcji sklepu – ewaluacja konceptu za pomocą zakupów asystowanych
Badanie konsumentów: merchandising dla marki.
Case studies
Nasz klient chciał wprowadzić na polski rynek innowacyjną terapię dla pacjentów cierpiących na rzadkie schorzenie hematologiczne, w tym celu zlecił serię indywidualnych wywiadów pogłębionych ze specjalistami.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Zasadniczym celem badania było zdiagnozowanie poziomu wiedzy polskich specjalistów na temat możliwości terapeutycznych i standardów diagnostycznych obowiązujących w Polsce. Pogłębiona wiedza w tym obszarze miała pozwolić klientowi bardziej efektywnie dostosować działania marketingowe do potrzeb polskiego rynku.
Podejście badawcze
Założeniem klienta było przeprowadzenie badania podczas kilkudniowej wyjazdowej sesji specjalistów, co stanowiło duże wyzwanie pod względem procesu rekrutacyjnego oraz logistyki projektu.
Rezultaty projektu
Finalny raport zawierał szczegółowe informacje dotyczące standardów diagnostycznych i terapeutycznych obowiązujących w polskich placówkach medycznych oraz zmian, jakie dokonały się w ostatnich latach. Dodatkowo w ramach finalnej analizy wskazano obszary, w których poziom wiedzy specjalistów dotyczący leku producenta jest niewystarczający i gdzie klient powinien kierować swoje działania marketingowe, aby tę wiedzę pogłębiać. Dzięki uzyskanym informacjom klient mógł zoptymalizować swoje działania marketingowe pod kątem potrzeb polskich lekarzy i dostosować strategię wejścia na polski rynek do lokalnych warunków.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager