Test nowej koncepcji sklepu – ewaluacja konceptu za pomocą zakupów asystowanych
Badanie konsumentów: merchandising dla marki.
Case studies
Zasadniczym celem projektu było zrozumienie polskiego systemu opieki zdrowotnej w kontekście zarządzania leczeniem 2 chorób ultrarzadkich.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Klient Hume’s Institute rozważał wprowadzenie na polski rynek leków dla pacjentów cierpiących na schorzenia dotykające nieliczną grupę, a badanie rynku miało pozwolić na pełne zrozumienie specyfiki polskiego podejścia do leczenia tych chorób.
Podejście badawcze
Rezultaty projektu
Efektem naszej analizy typu market intelligence i badania rynku były dwa raporty prezentujące sposób zarządzania leczeniem pacjentów cierpiących na dwie ultrarzadkie choroby. Jeden raport uwzględniał szczegółowe informacje dotyczące ścieżek diagnozy oraz roli lekarzy o różnych specjalizacjach w leczeniu tych dwóch chorób. Wartością dodaną projektu była ocena profilu produktu docelowego (Target Product Profile), która pozwoli klientowi Hume’s Institute planować przyszłą strategię sprzedażową dostosowaną do potrzeb lokalnego rynku medycznego. W ramach projektu zorganizowano także warsztaty z klientem, aby przedyskutować strategię wejścia na polski rynek, omówić kluczowe cele biznesowe oraz zaprojektować przyszłą strategię rozwoju.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager