Test nowej koncepcji sklepu – ewaluacja konceptu za pomocą zakupów asystowanych
Badanie konsumentów: merchandising dla marki.
Case studies
Nasz stały klient, wiodący dostawca gazów medycznych, zdecydował się na przeprowadzenie badania w Czechach i na Słowacji pod kątem wejścia na rynek oraz w celu określenia kolejności wprowadzania produktów na rynek.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Klient zdecydował się na przeprowadzenie badania w Czechach i na Słowacji pod kątem wejścia na rynek oraz w celu określenia kolejności wprowadzania produktów na rynek.
Podejście badawcze
Rezultaty projektu
Bazując na dostępnych wskaźnikach zdrowotnych, oficjalnych bazach danych oraz odpowiedziach respondentów, konsultanci Hume’s Institute przygotowali szczegółowy raport oceniający potencjał rynkowy każdego produktu klienta. Wyniki badania zostały zaprezentowane klientowi w czasie spotkania, które było również okazją do przedyskutowania wyników analiz z zespołem projektowym.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager