Raport o gazach medycznych w Czechach i na Słowacji

Raport o gazach medycznych w Czechach i na Słowacji

Nasz stały klient, wiodący dostawca gazów medycznych, zdecydował się na przeprowadzenie badania w Czechach i na Słowacji pod kątem wejścia na rynek oraz w celu określenia kolejności wprowadzania produktów na rynek.

Potrzeby klienta

Klient zdecydował się na przeprowadzenie badania w Czechach i na Słowacji pod kątem wejścia na rynek oraz w celu określenia kolejności wprowadzania produktów na rynek.

Podejście badawcze

  • W pierwszej fazie projektu konsultanci Hume’s Institute przeprowadzili analizę źródeł wtórnych, między innymi wskaźników ekonomicznych i zdrowia dla badanych krajów. Zespół projektowy skontaktował się z urzędami rejestracji leków w celu określenia wymogów rejestracji leków, procedur i opłat.
  • Mając na celu dostarczenie wiarygodnych informacji, konsultanci przeprowadzili 80 krótkich wywiadów ze specjalistami z odpowiednich dziedzin, między innymi z kardiologami, geriatrami, pediatrami, onkologami, dentystami, ginekologami, pulmonologami, anestezjologami, gastrologami oraz technikami.
  • Dodatkowo, zespół projektowy przeprowadził około 25 wywiadów pogłębionych w każdym z badanych krajów w celu lepszego zrozumienia rynku, obecnie stosowanych terapii i oceny potencjalnego popytu na produkt. Konsultanci zidentyfikowali również przedsiębiorstwa konkurencyjne na każdym rynku. W raporcie opisano działalność, ofertę produktową wraz z cenami oraz dane finansowe każdej firmy.

Dzięki pomocy naszej firmy, klient podjął decyzję co do strategii wejścia na rynek i ustalił priorytety pierwszych dwóch lat funkcjonowania na rynku, bazując na szczegółowej ocenie potencjału rynkowego każdego produktu.

Bazując na dostępnych wskaźnikach zdrowotnych, oficjalnych bazach danych oraz odpowiedziach respondentów, konsultanci Hume’s Institute przygotowali szczegółowy raport oceniający potencjał rynkowy każdego produktu klienta. Wyniki badania zostały zaprezentowane klientowi w czasie spotkania, które było również okazją do przedyskutowania wyników analiz z zespołem projektowym.

Edyta Mazurek

Customer Success Manager

Wybrane case studY