Rynek budowlany – perspektywa uczestników rynku
Badanie rynku budowlanego wśród przedstawicieli branży.

Case studies
Klient pracował nad stworzeniem nowej koncepcji przestrzeni sklepu dla jednej ze swoich submarek. Celem badania było sprawdzenie, jak nowe koncepty były odbierane przez grupę docelową, a także które pomysły oddziaływały najmocniej na klientów.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Klient pracował nad stworzeniem nowej koncepcji przestrzeni sklepu dla jednej ze swoich submarek. Wypracowano kilka poziomów przeobrażeń w strategii sklepów: od delikatnych zmian do ich całkowitej przebudowy. Celem badania było sprawdzenie, jak nowe koncepty były odbierane przez grupę docelową, a także które pomysły oddziaływały najmocniej na klientów, biorąc pod uwagę zaangażowane zasoby i poniesione koszty. Zmiany zostały wprowadzone w wybranych lokalizacjach sklepów na kilku rynkach.
Podejście badawcze
Nasi badacze przeprowadzili szereg wywiadów w ramach tzw. zakupów asystowanych z klientami, jak i nie-klientami, aby zbadać ich opinie na temat nowej koncepcji sklepu.
Rezultaty projektu
Na podstawie wyników badań, klient był w stanie wybrać najlepszą strategię zmiany aranżacji sklepu – dopasowaną do lokalnego rynku jak również zoptymalizowaną w ujęciu kosztów.

Edyta Mazurek
Customer Success Manager