Test nowej koncepcji sklepu – ewaluacja konceptu za pomocą zakupów asystowanych
Badanie konsumentów: merchandising dla marki.
Case studies
Klient pracował nad stworzeniem nowej koncepcji przestrzeni sklepu dla jednej ze swoich submarek. Celem badania było sprawdzenie, jak nowe koncepty były odbierane przez grupę docelową, a także które pomysły oddziaływały najmocniej na klientów.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Klient pracował nad stworzeniem nowej koncepcji przestrzeni sklepu dla jednej ze swoich submarek. Wypracowano kilka poziomów przeobrażeń w strategii sklepów: od delikatnych zmian do ich całkowitej przebudowy. Celem badania było sprawdzenie, jak nowe koncepty były odbierane przez grupę docelową, a także które pomysły oddziaływały najmocniej na klientów, biorąc pod uwagę zaangażowane zasoby i poniesione koszty. Zmiany zostały wprowadzone w wybranych lokalizacjach sklepów na kilku rynkach.
Podejście badawcze
Nasi badacze przeprowadzili szereg wywiadów w ramach tzw. zakupów asystowanych z klientami, jak i nie-klientami, aby zbadać ich opinie na temat nowej koncepcji sklepu.
Rezultaty projektu
Na podstawie wyników badań, klient był w stanie wybrać najlepszą strategię zmiany aranżacji sklepu – dopasowaną do lokalnego rynku jak również zoptymalizowaną w ujęciu kosztów.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager