Opracowanie bazy potencjalnych partnerów biznesowych materiałów dachowych
Badanie rynku i konkurencji
Case studies
W ramach projektu przeprowadzono badanie mające na celu dostosowanie oferty klienta, lidera w outsourcingu usług HR, do zmieniających się potrzeb rynku oraz pozyskanie informacji wspierających działania promocyjne.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Aby promować swoją działalność, a także dostosować ofertę do zmieniających się potrzeb rynku, klient – lider na rynku outsourcingu usług HR, potrzebował informacji na temat potrzeb i preferencji obecnych i potencjalnych klientów w branży IT. Projekt badawczy zakładał wieloaspektowe ujęcie potrzeb potencjalnych klientów, zarówno od strony preferencji jak i barier. Głównym celem badania było dostarczenie informacji, które mogą zostać wykorzystane w materiałach prasowych opisujących rynek usług zarządzania kapitałem ludzkim oraz doradztwa personalnego, a także pozycję klienta na tym rynku.
Podejście badawcze
Badanie zostało zrealizowane techniką wywiadów telefonicznych CATI wśród 102 największych firm z branży IT na polskim rynku.
Rezultaty projektu
Wyniki analizy pozwoliły lepiej dopasować ofertę usług outsourcingu HR do specyficznych potrzeb i oczekiwań badanej grupy. Dodatkowo, w trakcie projektu wygenerowano kilkadziesiąt wartościowych kontaktów sprzedażowych, które mogą zostać wykorzystane do rozwoju biznesu. Zdobyte informacje pozwoliły także na lepsze zrozumienie rynku i zbudowanie strategii marketingowej ukierunkowanej na efektywne pozyskiwanie klientów.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager