Opracowanie bazy potencjalnych partnerów biznesowych materiałów dachowych

Analiza rynku produktów dla dzieci

Dział badawczy Hume’s Institute przeprowadził analizę dotyczącą zakupów produktów dedykowanych dla dzieci w wieku do 12 lat.

Potrzeby klienta

Klient potrzebował analizy pięciu segmentów produktów: zabawek, odzieży, obuwia, kosmetyków oraz żywności dla niemowląt, aby stworzyć raport o handlu detalicznym produktami dla dzieci.

Podejście badawcze

  • Badanie zrealizowano techniką wywiadów telefonicznych (CATI) na reprezentatywnej próbie 600 dorosłych mieszkańców, z podziałem na rodziców i osoby kupujące produkty dziecięce bez posiadania dzieci.

Analiza pozwoliła klientowi zidentyfikować wiodące marki i miejsca zakupu, co stanowiło solidną bazę do stworzenia raportu rynkowego.

Analiza pozwoliła zidentyfikować wiodące marki wszystkich pięciu badanych kategorii produktów dla dzieci oraz najczęstsze miejsca ich zakupu. Raport zawierał również informacje na temat poziomu wydatków, czynników decydujących o wyborze produktów, oceny marek własnych i dermokosmetyków dla dzieci. Całość stanowiła podstawę do stworzenia obszernego raportu rynkowego.

Edyta Mazurek

Customer Success Manager