Opracowanie bazy potencjalnych partnerów biznesowych materiałów dachowych

Analiza geomarketingowa centrów handlowych

Wiodący producent sprzętu i odzieży sportowej poszukiwał danych na temat lokalizacji oraz oferty centrów handloych na potrzeby prowadzonych działań i analiz geomarketingowych.

Potrzeby klienta

Głównym celem projektu było dostarczenie klientowi bazy danych, która pozwoli na zdefiniowanie potencjału rynku, głównych graczy oraz lokalnej konkurencji w poszczególnych miastach i centrach handlowych.

Podejście badawcze

  • W celu dostarczenia klientowi szczegółowej bazy danych wykorzystano zarówno istniejące dane opisujące poszczególne centra handlowe, jak również odwiedzono je w celu weryfikacji i potwierdzenia stanu faktycznego.

Głównym wynikiem badania była baza danych, która pozwoliła klientowi zweryfikować otoczenie konkurencyjne w lokalizacjach istniejących sklepów oraz lepiej zaplanować rozmieszczenie geograficzne kolejnych placówek.

Dodatkowo przekazano klientowi raport opisujący specyfikę rynku, wzbogacony o insighty rynkowe opisujące role marek lokalnych, dzięki czemu klient był w stanie opracować skuteczną strategię rozwoju firmy.

Edyta Mazurek

Customer Success Manager