The Most Common Diseases in Poland — Treatment Cost Analysis
Data on the prevalence and treatment costs of the most common diseases in Poland.
Case studies
Międzynarodowy producent materiałów dachowych zlecił nam przygotowanie bazy nowych potencjalnych partnerów biznesowych, w celu zwiększenia sprzedaży swoich produktów poprzez poszerzenie sieci współpracowników.
PROJECT DETAILS
Potrzeby klienta
Międzynarodowy producent materiałów dachowych, planował zwiększyć sprzedaż swoich produktów w Polsce poprzez poszerzenie bazy potencjalnych współpracowników w Polsce. W związku z tym, klient zlecił nam przygotowanie bazy nowych potencjalnych partnerów biznesowych na rynku materiałów budowlanych i dachowych działających w Polsce.
Podejście badawcze
PROJECT RESULTS
Dzięki temu mógł rozpocząć prace nad nową strategią sprzedaży oraz rozwoju swojej działalności. Zgromadzone dane umożliwiły dokładną ocenę potencjału każdego z partnerów oraz przewidywanie możliwości współpracy. Pozwoliło to również na identyfikację najbardziej perspektywicznych relacji biznesowych. Taka baza stanowi solidną podstawę do podejmowania świadomych decyzji i efektywnego planowania dalszych działań.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager