Test nowej koncepcji sklepu – ewaluacja konceptu za pomocą zakupów asystowanych
Badanie konsumentów: merchandising dla marki.
Case studies
Nasz stały klient zlecił badanie wśród hematologów, mające na celu monitorowanie zmian w postrzeganiu terapii lekowych stosowanych w leczeniu zespołu mielodysplastycznego i szpiczaka mnogiego oraz analizę wiedzy i postaw lekarzy wobec dostępnych leków.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Badanie miało na celu śledzenie zmian w postrzeganiu terapii lekowych stosowanych w leczeniu zespołu mielodysplastycznego i szpiczaka mnogiego. Była to kolejna fala międzynarodowego projektu po raz trzeci realizowanego w Polsce. W trakcie projektu zebrano informacje na temat leczenia, jak również wiedzy i postaw lekarzy wobec dostępnych na rynku leków.
Podejście badawcze
Zrealizowaliśmy 30 wywiadów telefonicznych z hematologami w Polsce. W trakcie wywiadów analizowane były między innymi następujące zagadnienia: strategie leczenia stosowane terapie lekowe schematy dawkowania leków opinie na temat leków postrzeganie firm farmaceutycznych / dostawców leków znajomość leków.
Rezultaty projektu
Powtarzalność badania (tracking) umożliwiła śledzenie zmian w czasie. Dzięki rekrutacji z naszego panelu medycznego uzyskano szybki dostęp do odpowiedniej grupy specjalistów. Projekt dostarczył klientowi wartościowych danych do planowania kolejnych działań marketingowych.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager