Opracowanie bazy potencjalnych partnerów biznesowych materiałów dachowych
Badanie rynku i konkurencji
Case studies
Projekt badawczy dostarczył strategicznej analizy rynku urządzeń Point-of-Care (POCT) w sektorze szpitali, mającej na celu optymalizację strategii sprzedaży produktów oraz opracowanie nowej strategii biznesowej.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Klient, będący liderem na rynku nowoczesnych urządzeń Point-of-Care, zlecił nam przeprowadzenie strategicznej analizy urządzeń POCT na rynku szpitali. Wyniki badania miały na celu posłużyć optymalizacji aktualnej strategii sprzedaży produktów oraz stanowić solidną bazę dla opracowania nowej strategii biznesowej na najbliższe pięć lat.
Podejście badawcze
Humes’ Institute dostarczył projekt badawczy zawierający kompletną i najbardziej aktualną wiedzę o rynku urządzeń POCT, zarówno pod względem wartości i wielkości rynku, jak i prognoz rozwoju.
Rezultaty projektu
Klient uzyskał wiedzę na temat percepcji swojej marki wśród odbiorców oraz swoich udziałów rynkowych na tle otoczenia konkurencyjnego. Analiza porównawcza oferty produktowej klienta w stosunku do pozostałych głównych graczy umożliwiła zidentyfikować silne i słabe strony produktu i lepiej pozycjonować markę na rynku. Istotną częścią badania było opracowanie przez zespół prognoz rozwoju rynku POCT, które ułatwią klientowi podjęcie decyzji dotyczących rozwoju produktu i budowania strategii sprzedaży na tym rynku na najbliższe 5 lat.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager