Badanie przed wprowadzeniem na rynek nowego produktu.

Testowanie konceptów nowej strzykawki do materiałów stosowanych w stomatologii

Klient, międzynarodowa agencja badawcza, zwrócił się do nas z prośbą o wsparcie przy projekcie testowania konceptów nowego produktu w stomatologii.

Potrzeby klienta

Celem badania było poznanie potrzeb i wymagań dentystów w zakresie stosowania oraz użyteczności testowanych strzykawek do materiałów stosowanych w stomatologii, a także zdefiniowanie preferencji lekarzy dotyczących opakowań oraz sposobów przechowywania strzykawek.

Podejście badawcze

  • Zrealizowaliśmy wywiady grupowe (FGI) z dentystami w Warszawie, podczas których odbywał się test konceptów strzykawek, co umożliwiło wymianę myśli i pobudzenie kreatywności.
  • Dzięki doświadczeniu w koordynacji międzynarodowych projektów, zrealizowaliśmy analogiczne badanie także na terenie Rosji.
  • Dzięki naszej bazie medycznej – Hume’s Institute Medical Panel – skutecznie dotarliśmy do zdefiniowanej grupy docelowej lekarzy specjalistów, co skróciło czas i zredukowało koszty projektu.

Zastosowana metodologia pozwoliła zebrać wyczerpujący materiał na temat formy, kształtu oraz projektu graficznego nowego produktu.

Podczas testowania konceptów produktu zidentyfikowaliśmy słabe i mocne strony każdego z konceptów, a także wskazaliśmy kierunek, w którym klient powinien wprowadzić modyfikacje, tak aby produkt był jak najbardziej dostosowany do potrzeb i oczekiwań jego użytkowników, czyli dentystów.

Edyta Mazurek

Customer Success Manager