Made in Poland 4.0 Jak przebiega cyfrowa transformacja w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach
Badanie rynku i konkurencji
Case studies
Klient, międzynarodowa agencja badawcza, zwrócił się do nas z prośbą o wsparcie przy projekcie testowania konceptów nowego produktu w stomatologii.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Celem badania było poznanie potrzeb i wymagań dentystów w zakresie stosowania oraz użyteczności testowanych strzykawek do materiałów stosowanych w stomatologii, a także zdefiniowanie preferencji lekarzy dotyczących opakowań oraz sposobów przechowywania strzykawek.
Podejście badawcze
Rezultaty projektu
Podczas testowania konceptów produktu zidentyfikowaliśmy słabe i mocne strony każdego z konceptów, a także wskazaliśmy kierunek, w którym klient powinien wprowadzić modyfikacje, tak aby produkt był jak najbardziej dostosowany do potrzeb i oczekiwań jego użytkowników, czyli dentystów.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager