Made in Poland 4.0 Jak przebiega cyfrowa transformacja w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach
Badanie rynku i konkurencji
Case studies
Celem projektu było lepsze zrozumienie potrzeb obecnych i potencjalnych klientów oraz zidentyfikowanie najatrakcyjniejszej grupy odbiorców w perspektywie rozwoju rynku.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Klient chciał lepiej zrozumieć potrzeby obecnych oraz potencjalnych klientów w ramach rozwoju strategii sprzedażowo-marketingowej.
Podejście badawcze
Rezultaty projektu
Projekt pomógł klientowi lepiej zrozumieć obecną strukturę klientów B2B, dzieląc ich na segmenty według kluczowych kryteriów atrakcyjności. Na tej podstawie możliwe było wytypowanie grupy docelowej i stworzenie adekwatnej strategii marketingowo-sprzedażowej, skoncentrowanej na potrzebach najważniejszych odbiorców.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager