Urządzenia do diagnostyki obrazowej: analiza rynku
Analiza rynku urządzeń do diagnostyki obrazowej wraz z opracowaniem interaktywnego Tableau.
Case studies
Klient Hume’s Institute — jeden z największych producentów i dystrybutorów kosmetyków profesjonalnych, zwrócił się z prośbą o dostarczenie analizy rynku kosmetyków profesjonalnych do twarzy i ciała, ze szczególnym uwzględnieniem wątku konkurencji w tym segmencie rynku.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Moduł analizy konkurencji oparty był o technikę Desk Research. W ramach tej części przeanalizowano ponad 70 stron internetowych marek kosmetyków profesjonalnych oraz ich media społecznościowe. W celu pozyskania maksymalnie wiarygodnych danych, moduł uzupełniono danymi pozyskanymi z użyciem techniki Mystery Client.
Podejście badawcze
Moduł badawczy składał się z 2 części:
Rezultaty projektu
Przygotowaliśmy opis segmentów rynku z podziałem według wielkości graczy:
Zidentyfikowano także trendy związane z używaniem kosmetyków profesjonalnych w salonach oraz modele współpracy marek z gabinetami. Przedstawiono szanse i ryzyka związane z wprowadzeniem nowej marki na rynek profesjonalnych kosmetyków.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager