Made in Poland 4.0 Jak przebiega cyfrowa transformacja w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach
Badanie rynku i konkurencji
Case studies
Przeprowadzona analiza rynku piekarniczego miała na celu poznanie dominujących trendów rynkowych oraz zdiagnozowanie pozycji klienta na tle konkurentów.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Klient, lider branży komponentów do produkcji spożywczej, chciał poznać dominujące trendy rynkowe oraz zdiagnozować swoją pozycję na tle konkurentów.
Podejście badawcze
Nasza firma zrealizowała kompleksową analizę rynku wyrobów z segmentu, w którym działa klient.
Rezultaty projektu
Charakterystyka rynku piekarniczego pozwoliła klientowi poznać polskie oraz europejskie trendy konsumenckie. Na podstawie raportu klient zdobył szczegółowe informacje o działaniach konkurencji. Uzyskane informacje pomogą w ustaleniu polityki produkcyjnej i sprzedażowej na najbliższe lata.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager