Test nowej koncepcji sklepu – ewaluacja konceptu za pomocą zakupów asystowanych
Badanie konsumentów: merchandising dla marki.
Case studies
Producent odzieży dziecięcej z pogranicza segmentu premium zwrócił się do Hume’s z prośbą o zbadanie kondycji marki, jej wizerunku oraz dostarczenie informacji na temat jej klientów i klientów konkurencji.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Zrealizowano wśród osób kupujących odzież dziecięcą z zastosowaniem metody CAWI (Computer Assisted Web Interview). W celu uzyskania odpowiedniej liczby klientów marki zastosowano tzw. booster. Analizy prowadzone były z uwzględnieniem najbardziej istotnych dla klienta podziałów.
Podejście badawcze
Badanie jakościowe przeprowadzono pośród 2 grup: klientów marki oraz klientów konkurencji. Zastosowano zarówno wywiady indywidualne IDI (Individual In-Depth Interview) jak i zogniskowanych wywiadów grupowych FGI (Focused Group Interview).
Etap jakościowy skupiał się na miękkich aspektach takich jak: potrzeby i motywacje konsumentów, ich skojarzenia z marką – wywoływane obrazy i emocje, relacje konsumentów z marką. Miał na celu również pogłębienie informacji o konsumentach pozyskanych w badaniu ilościowym.
Rezultaty projektu
Etap pierwszy dostarczył twardych danych, które zostały pogłębione i urefleksyjnione podczas etapu drugiego. Wynikiem projektu były 2 raporty:
Edyta Mazurek
Customer Success Manager