Opracowanie bazy potencjalnych partnerów biznesowych materiałów dachowych

Rynek HVAC

Analitycy Hume’s Institute przeprowadzili badanie rynku HVAC (Heating, Ventilation, Air Conditioning), koncentrując się na sektorze inżynierii sanitarnej.

Potrzeby klienta

Klient potrzebował dogłębnej analizy rynku HVAC, ze szczególnym uwzględnieniem cech charakterystycznych firm w zależności od typu budownictwa, najczęstszych miejsc instalacji oraz poznania otoczenia konkurencyjnego w segmentach ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji.

Podejście badawcze

  • Badanie typu B2B przeprowadzono wśród osób zarządzających firmami zajmującymi się montażem instalacji grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych.
  • W każdej kategorii zrealizowano po 100 wywiadów techniką CATI (łącznie 300).
  • Wyniki wskazały na częstsze wykonywanie instalacji w nowych budynkach oraz przewagę budownictwa miejskiego.

Dostarczone dane pozwoliły na szczegółowe określenie charakterystyki trzech głównych segmentów rynku HVAC.

Klient otrzymał szczegółowe dane, które pozwoliły na określenie charakterystyki trzech głównych segmentów rynku HVAC. Wyniki badań wśród specjalistów dotyczyły ich preferencji w zakresie kategorii produktowych, kryteriów wyboru producentów, skłonności do innowacyjności, najpopularniejszych systemów instalowanych przez firmy, znajomości i oceny marek producentów, kanałów dystrybucji oraz analizy segmentów według typów budownictwa.

Edyta Mazurek

Customer Success Manager