Opracowanie bazy potencjalnych partnerów biznesowych materiałów dachowych
Badanie rynku i konkurencji
Case studies
Przed wdrożeniem nowej koncepcji sklepów, klient z branży DIY zlecił badania marketingowe w celu analizy zachowań klientów i ewaluacji nowej koncepcji – profilowanej oferty.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Przed wdrożeniem nowej koncepcji sklepów, klient z branży DIY zlecił nam badania marketingowe, mające na celu analizę zachowań klientów. Głównym problemem biznesowym była ewaluacja nowego konceptu – profilowanej oferty, która miała dotrzeć do nowej grupy docelowej klienta.
Podejście badawcze
Rezultaty projektu
W ramach projektu klient otrzymał nie tylko kompletną bazę danych statystycznych, lecz także szczegółowy raport analityczny podsumowujący wyniki badań. Kluczową częścią raportu były rekomendacje biznesowe, które powstały na podstawie dogłębnej analizy marketingowej. Przeprowadziliśmy ocenę potencjału nowego konceptu, wykorzystując m.in. analizę SWOT, co pozwoliło na lepsze zrozumienie jego mocnych i słabych stron. W raporcie wskazaliśmy również bariery wejścia na rynek, a także konkretne działania, które pomogą zoptymalizować ofertę i lepiej dopasować ją do oczekiwań klientów. Dzięki temu klient dysponuje praktycznymi wskazówkami do dalszego rozwoju produktu.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager