Test nowej koncepcji sklepu – ewaluacja konceptu za pomocą zakupów asystowanych
Badanie konsumentów: merchandising dla marki.
Case studies
Po raz kolejny nasz klient, międzynarodowa firma farmaceutyczna, specjalizująca się w rozwoju innowacyjnych terapii ratujących życie, zwróciła się do Hume’s Institute z prośbą o wsparcie badawcze.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Klient chciał poznać opinie lekarzy wąskiej specjalizacji na rynku czeskim dotyczące jednego ze swoich produktów dedykowanych dla chorób rzadkich. Zasadniczym celem badania było prześledzenie typowych ścieżek pacjentów, zrozumienie aktualnego podejścia do sposobów leczenia konkretnych jednostek chorobowych oraz określenie realnej dostępności terapii klienta, statusu refundacji i ewentualnych barier przy korzystaniu z leków klienta.
Podejście badawcze
W ramach projektu przeprowadzono serię indywidualnych wywiadów pogłębionych (IDIs).
Rezultaty projektu
Hume’s Institute dostarczył klientowi kompleksowy raport zawierający informacje dotyczące: populacji chorych, lokalizacji i struktury ośrodków medycznych zajmujących się leczeniem z wykorzystaniem produktów klienta, przepływu pacjentów, aktualnego poziomu wykorzystania leku, ewentualnych barier korzystania z leku klienta. Nasze doświadczenia w realizacji projektów dotyczących rynku medycznego w Czechach pozwoliły wzbogacić raport o wiedzę na temat systemu opieki zdrowotnej w tym kraju i przydatne rekomendacje niezbędne przy budowaniu planów biznesowych. W efekcie klient będzie mógł jeszcze lepiej zrozumieć potrzeby rynku czeskiego i dostosować strategię komunikacyjną do lokalnych realiów oraz potrzeb pacjentów i lekarzy. Wyniki raportu pozwolą na podniesienie efektywności działań sprzedażowych.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager