Opracowanie bazy potencjalnych partnerów biznesowych materiałów dachowych
Badanie rynku i konkurencji
Case studies
Jeden z klientów z branży farmaceutycznej potrzebował badania polskiego rynku witamin na oczy wspierających terapię zwyrodnienia plamki żółtej. Celem było zrozumienie roli witamin w leczeniu, zebranie opinii na temat marek oraz oczekiwań pacjentów, lekarzy i farmaceutów.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Jeden z naszych stałych klientów zwrócił się z prośbą o realizację badania polskiego rynku witamin wspierających wzrok, które wspierają terapię leczenia zwyrodnienia plamki żółtej (Age-related macular degeneration – AMD). Głównym celem projektu było zrozumienie miejsca i roli witamin dla oczu w leczeniu schorzeń okulistycznych; zebranie obecnie stosowanych zaleceń i opinii na temat różnych marek witamin dla oczu oraz spodziewanej poprawy stanu zdrowia w wyniku ich stosowania.
Podejście badawcze
W ramach badania zrealizowaliśmy 15 indywidualnych wywiadów pogłębionych w trzech kluczowych grupach: okuliści, farmaceuci i pacjenci cierpiący na schorzenia okulistyczne (w większości na AMD).
Rezultaty projektu
Ustalono rolę farmaceutów i lekarzy przy zachęcaniu pacjentów do zażywania produktów, uwzględniając przy tym perspektywę pacjentów, ich oczekiwania, obawy i spostrzeżenia. Hume’s Institute dysponuje rozbudowanym panelem medycznym, dzięki któremu byliśmy w stanie bardzo szybko dotrzeć do zdefiniowanej przez klienta grupy docelowej badania.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager