Test nowej koncepcji sklepu – ewaluacja konceptu za pomocą zakupów asystowanych
Badanie konsumentów: merchandising dla marki.
Case studies
Celem klienta było oszacowanie populacji chorych na zaawansowaną postać raka wątroby oraz identyfikacja stosowanych modeli i algorytmów leczenia tych pacjentów w Polsce i Czechach, w ramach szerszego, międzynarodowego projektu.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Celem badania było oszacowanie populacji chorych na zaawansowaną postać raka wątroby, identyfikacja modeli i algorytmów leczenia tych pacjentów przez lekarzy specjalistów w Polsce oraz Czechach. Projekt badawczy stanowił część międzynarodowego badania zrealizowanego w kilku krajach Europy.
Podejście badawcze
Na badanie składały się dwa etapy.
Rezultaty projektu
Wywiady z onkologami pozwoliły poznać aktualne praktyki leczenia oraz preferencje specjalistów. Klient otrzymał szczegółową analizę potrzeb i potencjału rynku terapii raka wątrobokomórkowego. Wiedza ta umożliwiła lepsze planowanie działań biznesowych na rynku medycznym.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager