• O nas
  • Badania
  • Prognozy
  • Case Study
  • Kontakt

+48 601 380 820

  • pl
    • en
Made in Poland 4.0 Jak przebiega cyfrowa transformacja w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach
Badanie rynku i konkurencji
Więcej
Zrozumienie użytkowników dermokosmetyków
Badanie przeprowadzone w 7 krajach CEE oraz Grecji i UK dla globalnego producenta z branży beauty.
HANDEL
Więcej
Badanie rynku sprzętu muzycznego
Analiza częstotliwości zakupów, preferencji kanałów zakupowych i czynników decyzyjnych w obszarze sprzętu muzycznego.
HANDEL
Więcej
Tracker zachowań konsumenckich na rynku farb
Badanie konsumentów na temat świadomości marek farb z różnym przeznaczeniem.
BUDOWNICTWO
Więcej
Badanie wśród konsumentów dań gotowych i jedzenia na ciepło
Analiza ilościowa zachowań i preferencji konsumenckich dotyczących zakupu dań gotowych i przekąsek.
HANDEL
Więcej
Tracker zachowań konsumenckich na rynku produktów mrożonych
Monitorowanie świadomości marek, trendów i zachowań konsumenckich na rynku mrożonek.
HANDEL
Więcej
Badanie rynku odzieży i obuwia
Aktualna kondycja rynku odzieży i obuwia wraz z określeniem perspektyw jego rozwoju.
HANDEL
Więcej
Badanie konsumenckie na rynku płytek ceramicznych
Badanie wspierające planowanie strategii sprzedażowej i marketingowej.
BUDOWNICTWO
Więcej
Polski English
  • O nas
  • Badania
  • Prognozy
  • Case Study
  • Kontakt
Made in Poland 4.0 Jak przebiega cyfrowa transformacja w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach
Badanie rynku i konkurencji
Więcej
Zrozumienie użytkowników dermokosmetyków
Badanie przeprowadzone w 7 krajach CEE oraz Grecji i UK dla globalnego producenta z branży beauty.
HANDEL
Więcej
Badanie rynku sprzętu muzycznego
Analiza częstotliwości zakupów, preferencji kanałów zakupowych i czynników decyzyjnych w obszarze sprzętu muzycznego.
HANDEL
Więcej
Tracker zachowań konsumenckich na rynku farb
Badanie konsumentów na temat świadomości marek farb z różnym przeznaczeniem.
BUDOWNICTWO
Więcej
Badanie wśród konsumentów dań gotowych i jedzenia na ciepło
Analiza ilościowa zachowań i preferencji konsumenckich dotyczących zakupu dań gotowych i przekąsek.
HANDEL
Więcej
Tracker zachowań konsumenckich na rynku produktów mrożonych
Monitorowanie świadomości marek, trendów i zachowań konsumenckich na rynku mrożonek.
HANDEL
Więcej
Badanie rynku odzieży i obuwia
Aktualna kondycja rynku odzieży i obuwia wraz z określeniem perspektyw jego rozwoju.
HANDEL
Więcej
Badanie konsumenckie na rynku płytek ceramicznych
Badanie wspierające planowanie strategii sprzedażowej i marketingowej.
BUDOWNICTWO
Więcej

+48 601 380 820
sales@humes.com
kontakt@humes.com
Linkedin
Instagram

©2025 Hume’s. All Rights Reserved.

Filtry:
Branża 0
Wyczyść ten filtr
Zakres 0
Wyczyść ten filtr
Metoda badawcza 0
Wyczyść ten filtr
Zasięg geograficzny 0
Wyczyść ten filtr
Badanie możliwości wprowadzenia nowych produktów na rynek pokryć dachowych w Polsce, Ukrainie i na Węgrzech
Case Study

Badanie możliwości wprowadzenia nowych produktów na rynek pokryć dachowych w Polsce, Ukrainie i na Węgrzech

Badanie rynku i konkurencji w obszarze pokryć dachowych na miedzynarodowym rynku.

Budownictwo
Analiza geomarketingowa centrów handlowych
Case Study

Analiza geomarketingowa centrów handlowych

Opracowanie na temat lokalnej konkurencji oraz potencjału rynku w obszarze centrów handlowych.

Handel
Opracowanie bazy potencjalnych partnerów biznesowych materiałów dachowych
Case Study

Opracowanie bazy potencjalnych partnerów biznesowych materiałów dachowych

Szczegółowe opracowanie bazy potencjalnych partnerów w obszarze materiałów dachowych na polskim rynku.

Budownictwo
Rynek DIY: Ewaluacja konceptu dla nowej grupy docelowej
Case Study

Rynek DIY: Ewaluacja konceptu dla nowej grupy docelowej

Badanie nowej grupy docelowej dla jednego z liderów branży na rynku DIY.

Budownictwo
Badanie potrzeb polskich przedsiębiorstw z branży IT w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim
Case Study

Badanie potrzeb polskich przedsiębiorstw z branży IT w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim

Badanie CATI przeprowadzone dla potrzeb polskich przedsiębiorstw z branży IT.

Digital & ICT
Rynek diagnostyki laboratoryjnej: projekt badawczo-analityczny
Case Study

Rynek diagnostyki laboratoryjnej: projekt badawczo-analityczny

Badanie rynku i konkurencji dla lidera branży diagnostyki laboratoryjnej.

Farmacja i ochrona zdrowia
Urządzenia Point-of-Care: badanie rynku
Case Study

Urządzenia Point-of-Care: badanie rynku

Badanie rynku i konkurencji urządzeń Point-of-Care.

Farmacja i ochrona zdrowia
Badanie polskiego rynku witamin ocznych - wywiady z lekarzami, farmaceutami i pacjentami
Case Study

Polski rynek witamin wspierających wzrok – wywiady z lekarzami, farmaceutami i pacjentami

Poznanie dostępnych leków i marek oraz oczekiwań pacjentów i lekarzy.

Farmacja i ochrona zdrowia
Kosmetyki do pielęgnacji włosów: badanie rozpoznawalności i wizerunku marek z branży beauty
Case Study

Kosmetyki do pielęgnacji włosów: badanie rozpoznawalności i wizerunku marek z branży beauty

Badanie rynku i konkurencji w branży beauty dla producenta profesjonalnych kosmetyków do pielęgnacji włosów.

Digital & ICT
Handel
Analiza rynku systemów zabezpieczeń
Case Study

Analiza rynku systemów zabezpieczeń

Badanie rynku i konkurencji polskiego rynku elektronicznych systemów zabezpieczeń.

Pozostałe branże
Wywiady z hematologami – badania grupy docelowej
Case Study

Wywiady z hematologami – badania grupy docelowej

Badanie stosowanych leków i zmian w postrzeganiu terapii lekowych.

Farmacja i ochrona zdrowia
Diagnoza populacji chorych na pierwotnego raka wątroby oraz ich sposób leczenia
Case Study

Pierwotny rak wątroby: diagnoza populacji chorych oraz ich sposób leczenia

Strategie i potrzeby rynku leczenia pierwotnego raka wątroby.

Farmacja i ochrona zdrowia
134567

Królewska 57,
30-081 Kraków

+48 601 380 820
humes@humes.pl

  • O nas
    • Zespół
    • Kariera
  • Badania
  • Prognozy
  • CASE STUDY
  • Kontakt

Hume’s Institute to ekspert w zakresie badań rynkowych, oferujący analizy jakościowe i ilościowe. Specjalizujemy się w trendach, modelowaniu przyszłości rynku, segmentacji klientów oraz testowaniu innowacji. Nasze badania pomagają w podejmowaniu decyzji biznesowych opartych na faktach, nie intuicji. Dostarczamy niestandardowe analizy w segmencie B2C i B2B.

  • Polityka prywatności

©2025 Hume's Institute. All Rights Reserved.

Używamy pliki cookie, aby zapewnić Ci najlepsze wrażenia z przeglądania, personalizować zawartość naszej witryny, analizować jej ruch i wyświetlać odpowiednie reklamy. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.


Powered by WP Full Picture

Statystyki

Chcę pomóc Ci ulepszyć tę witrynę, więc zgadzam się na zbieranie danych o moim korzystaniu z tej witryny.

Personalizacja

Chcę mieć jak najlepsze doświadczenia z korzystania z tej witryny, więc zgadzam się na zapisywanie moich wyborów, polecanie rzeczy, które mogą mi się spodobać i modyfikowanie witryny zgodnie z moimi upodobaniami

Marketing

Chcę widzieć reklamy z waszymi ofertami, kuponami i ekskluzywnymi zniżkami, a nie losowe reklamy od innych reklamodawców.

Powered by WP Full Picture

  • English (Angielski)
  • Polski