Made in Poland 4.0 Jak przebiega cyfrowa transformacja w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach
Badanie rynku i konkurencji
Case studies
Hume’s Institute wsparł światowego lidera w produkcji przenośnych generatorów prądu w opracowaniu strategii wejścia na rynki Rosji, Ukrainy, Polski i Czech.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Firma, nieobecna wcześniej na rynkach Rosji, Ukrainy, Polski i Czech, potrzebowała badania rynku generatorów prądu w kategorii do 12 kW, aby opracować strategię szybkiego rozwoju i wejścia na te rynki.
Podejście badawcze
Rezultaty projektu
Klient otrzymał kompleksowe raporty dla każdego z badanych krajów, uwzględniające wartość i wolumen rynku, segmentację, łańcuch wartości, otoczenie konkurencyjne, strategie cenowe, zachowania konsumenckie, aspekty prawne i certyfikację. Ważnym elementem był również opis rynku budowlanego oraz sieci energetycznej, co pozwoliło lepiej zrozumieć lokalne wymagania i czynniki rozwoju. Dodatkowo przygotowano scenariusze wejścia na rynki oraz rekomendacje strategiczne.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager