Opracowanie bazy potencjalnych partnerów biznesowych materiałów dachowych
Badanie rynku i konkurencji
Case studies
Międzynarodowy producent materiałów dachowych zlecił nam przygotowanie bazy nowych potencjalnych partnerów biznesowych, w celu zwiększenia sprzedaży swoich produktów poprzez poszerzenie sieci współpracowników.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Międzynarodowy producent materiałów dachowych, planował zwiększyć sprzedaż swoich produktów w Polsce poprzez poszerzenie bazy potencjalnych współpracowników w Polsce. W związku z tym, klient zlecił nam przygotowanie bazy nowych potencjalnych partnerów biznesowych na rynku materiałów budowlanych i dachowych działających w Polsce.
Podejście badawcze
Rezultaty projektu
Dzięki temu mógł rozpocząć prace nad nową strategią sprzedaży oraz rozwoju swojej działalności. Zgromadzone dane umożliwiły dokładną ocenę potencjału każdego z partnerów oraz przewidywanie możliwości współpracy. Pozwoliło to również na identyfikację najbardziej perspektywicznych relacji biznesowych. Taka baza stanowi solidną podstawę do podejmowania świadomych decyzji i efektywnego planowania dalszych działań.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager