Urządzenia do diagnostyki obrazowej: analiza rynku
Analiza rynku urządzeń do diagnostyki obrazowej wraz z opracowaniem interaktywnego Tableau.
Case studies
Projekt badawczy zrealizowano na zlecenie klienta działającego w sektorze technologii medycznych. Celem było zweryfikowanie założeń dotyczących otoczenia konkurencyjnego oraz polityki cenowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Po osiągnięciu znaczących sukcesów w regionie nasz klient chciał zweryfikować swoje założenia odnośnie otoczenia konkurencyjnego na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, i tym samym dokonać ponownej oceny poziomu cen w segmentach prywatnym oraz publicznym.
Podejście badawcze
W trakcie badania zebraliśmy informacje na temat obecnej polityki cenowej w sektorze obrazowania w radioterapii, oraz na temat czynników wpływających na ceny i ich zmienność.
Rezultaty projektu
Pozyskane dane umożliwiły usprawnienie procesu decyzyjnego i lepsze dopasowanie strategii cenowej do warunków lokalnych. W rezultacie firma mogła szybko podjąć trafne decyzje zgodne z regionalną strategią biznesową.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager