Made in Poland 4.0 Jak przebiega cyfrowa transformacja w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach
Badanie rynku i konkurencji
Case studies
Działając w ramach sektora pozarządowego, Amnesty International, jak wiele organizacji pożytku publicznego, boryka się z barierami aktywizmu, zwłaszcza niskim zaangażowaniem sympatyków na portalach społecznościowych.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Polski oddział Amnesty International posiada istotną grupę fanów swojego profilu na portalu społecznościowym Facebook, jednak jego sympatycy na portalu nie angażują się w zadowalającym stopniu w organizowane przez stowarzyszenie wydarzenia. Zarządzający Amnesty International, dla zoptymalizowania działań, zdecydowali się zlecić Hume’s Institute badania. Głównym celem projektu było poznanie uwarunkowań i barier angażowania się młodych ludzi w konkretne wydarzenia oraz czynników wpływających na wsparcie finansowe, lub jego brak, organizacji takich jak Amnesty International.
Podejście badawcze
Rezultaty projektu
Współpraca między stowarzyszeniem a Hume’s Institute zakłada cykliczne dostarczanie informacji wraz z rekomendacjami kolejnych kroków badawczych jak również zaleceniami w kwestii wykorzystania zdobytej wiedzy.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager