Made in Poland 4.0 Jak przebiega cyfrowa transformacja w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach
Badanie rynku i konkurencji
Case studies
Agencja badań rynku, pracująca dla producenta materiałów dentystycznych, potrzebowała lokalnego wsparcia w realizacji badania.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Agencja badań rynku pracująca dla producenta materiałów dentystycznych potrzebowała lokalnego wsparcia przy realizacji badania rynku. Nasza firma miała już doświadczenie w realizacji projektów w tym obszarze, dlatego była idealnym partnerem znającym specyfikę środowiska medycznego oraz rozumiejącym potrzeby biznesowe klienta.
Podejście badawcze
Zrekrutowaliśmy zespoły dentystów oraz asystentek dentystycznych do udziału w grupach fokusowych.
Rezultaty projektu
Efektem końcowym był raport podsumowujący wyniki badania, obejmujący reakcje uczestników na nowe materiały dentystyczne niedostępne na polskim rynku, sugestie dotyczące ich ulepszenia i dodatkowe komentarze. Raport zawierał również informacje na temat specyfiki polskiego rynku opieki dentystycznej, typowych zastosowań materiałów i procedur medycznych stosowanych przez dentystów.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager