Badanie rynku dla producenta materiałów dentystycznych.

Badanie rynku wspierające rozwój produktu z segmentu materiałów dentystycznych

Agencja badań rynku, pracująca dla producenta materiałów dentystycznych, potrzebowała lokalnego wsparcia w realizacji badania.

Potrzeby klienta

Agencja badań rynku pracująca dla producenta materiałów dentystycznych potrzebowała lokalnego wsparcia przy realizacji badania rynku. Nasza firma miała już doświadczenie w realizacji projektów w tym obszarze, dlatego była idealnym partnerem znającym specyfikę środowiska medycznego oraz rozumiejącym potrzeby biznesowe klienta.

Podejście badawcze

Zrekrutowaliśmy zespoły dentystów oraz asystentek dentystycznych do udziału w grupach fokusowych.

  • W trakcie spotkań zarówno dentyści, jak i ich asystentki, mogli przetestować nowe materiały dentystyczne i wyrazić swoją opinię na temat ich cech, wad, zalet oraz potencjalnych zastosowań.
  • Proces rekrutacji był wymagający ze względu na konieczność udziału dentystów wraz z asystentkami oraz wymaganie stosowania rzadko używanych materiałów stomatologicznych. Dzięki zasobom Hume’s Institute Medical Panel oraz doświadczonemu zespołowi rekruterów, w krótkim czasie zrekrutowaliśmy odpowiednią liczbę uczestników.

Klient mógł bezpośrednio obserwować przebieg spotkań i dzięki temu miał natychmiastową odpowiedź na część swoich pytań badawczych.

Efektem końcowym był raport podsumowujący wyniki badania, obejmujący reakcje uczestników na nowe materiały dentystyczne niedostępne na polskim rynku, sugestie dotyczące ich ulepszenia i dodatkowe komentarze. Raport zawierał również informacje na temat specyfiki polskiego rynku opieki dentystycznej, typowych zastosowań materiałów i procedur medycznych stosowanych przez dentystów.

Edyta Mazurek

Customer Success Manager