Made in Poland 4.0 Jak przebiega cyfrowa transformacja w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach
Badanie rynku i konkurencji
Case studies
W ramach badania jednej z najpopularniejszych platform e-commerce nasza firma przeprowadziła ankietę CAWI na reprezentatywnej próbie dorosłych, aktywnych konsumentów sprzętu muzycznego. Projekt objął analizę częstotliwości zakupów, preferencji kanałów zakupowych i czynników decyzyjnych.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Klient potrzebował kompleksowego zrozumienia dynamiki rynku sprzętu muzycznego, aby zoptymalizować swoją strategię sprzedaży i lepiej dopasować ofertę do potrzeb konsumentów. Zależało mu na poznaniu częstotliwości zakupów instrumentów, akcesoriów oraz części, a także preferencji kanałów zakupowych (online/offline) i kluczowych czynników decyzyjnych wpływających na wybory konsumentów.
Podejście badawcze
Rezultaty projektu
Dla klienta przygotowano kompleksowy raport zawierający bazę danych respondentów oraz analizy częstotliwości zakupów, podział preferencji między kanały online i offline, identyfikację barier zakupowych i kluczowych czynników decyzyjnych. Raport dostarczył rekomendacji strategicznych, prognoz rozwoju rynku sprzętu muzycznego na kolejne 3 lata oraz wskazał najpopularniejsze kategorie produktów, umożliwiając lepsze zrozumienie dynamiki rynku.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager