Badanie rynku obuwia i analiza konkurencji

Badanie rynku obuwia i analiza konkurencji

Nasi badacze wsparli klienta w pozyskaniu szczegółowych informacji o największych konkurentach na rynku obuwia.

Potrzeby klienta

Klient, planujący powiększyć swój udział na rynku obuwia, potrzebował szczegółowych informacji o największych konkurentach obecnych na tym rynku.

Podejście badawcze

  • Zespół projektowy Hume’s Institute zebrał kluczowe informacje na temat 10 największych graczy polskiego rynku obuwniczego.
  • Realizacja projektu opierała się na dostępnych źródłach wtórnych, wizytach w sklepach i pogłębionych wywiadach z przedstawicielami producentów i ekspertami rynku.

Klient poszerzył swoją wiedzę na temat aktualnej sytuacji i trendów na rynku obuwniczym, co pozwoliło mu lepiej zrozumieć otoczenie konkurencyjne.

Klient otrzymał szczegółową analizę konkurencji, zawierającą profile dziesięciu najważniejszych graczy rynkowych, wraz z krótką historią działalności, liczbą sklepów (własnych i franczyzowych) z naniesionymi na mapę lokalizacjami, wynikami finansowymi, udziałami w rynku oraz profilami konsumentów.

Edyta Mazurek

Customer Success Manager