Test nowej koncepcji sklepu – ewaluacja konceptu za pomocą zakupów asystowanych
Badanie konsumentów: merchandising dla marki.
Case studies
Nasz stały klient, producent pokryć dachowych, zwrócił się do nas z prośbą o wsparcie we wprowadzeniu na rynek nowych produktów, zadowolony z dotychczasowej współpracy i wyników poprzedniego projektu.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Producent pokryć dachowych był bardzo zadowolony z dotychczasowej współpracy oraz z wyników poprzedniego projektu, które wskazały kilka kierunków dla rozwoju oferty produktowej firmy. W związku z tym firma zwróciła się do nas z prośbą o przeprowadzenie kolejnego badania. Głównym celem projektu było otrzymanie informacji od graczy rynkowych odnośnie obecnej oferty produktowej firmy, a także komentarzy co do konkretnych propozycji nowych produktów. Badaliśmy możliwości wprowadzenia nowych produktów na rynek pokryć dachowych w Polsce, Ukrainie i na Węgrzech.
Podejście badawcze
Zgodnie z potrzebami, zespół Hume’s Institute przeprowadził badania na rynku polskim, ukraińskim i węgierskim.
Rezultaty projektu
Firma ta była bardzo zadowolona z wyników, ponieważ stanowiły one cenny wkład w proces tworzenia nowych produktów na region Europy Środkowo-Wschodniej. Wyniki projektu pokazały istotne różnice w preferencjach co do pokryć dachowych pomiędzy analizowanymi krajami. Klient otrzymał także cenne wskazówki dotyczące kierunków, w których jego oferta produktowa powinna się rozwijać.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager