Badanie możliwości wprowadzenia nowych produktów na rynek pokryć dachowych w Polsce, Ukrainie i na Węgrzech

Badanie możliwości wprowadzenia nowych produktów na rynek pokryć dachowych w Polsce, Ukrainie i na Węgrzech

Nasz stały klient, producent pokryć dachowych, zwrócił się do nas z prośbą o wsparcie we wprowadzeniu na rynek nowych produktów, zadowolony z dotychczasowej współpracy i wyników poprzedniego projektu.

Potrzeby klienta

Producent pokryć dachowych był bardzo zadowolony z dotychczasowej współpracy oraz z wyników poprzedniego projektu, które wskazały kilka kierunków dla rozwoju oferty produktowej firmy. W związku z tym firma zwróciła się do nas z prośbą o przeprowadzenie kolejnego badania. Głównym celem projektu było otrzymanie informacji od graczy rynkowych odnośnie obecnej oferty produktowej firmy, a także komentarzy co do konkretnych propozycji nowych produktów. Badaliśmy możliwości wprowadzenia nowych produktów na rynek pokryć dachowych w Polsce, Ukrainie i na Węgrzech.

Podejście badawcze

Zgodnie z potrzebami, zespół Hume’s Institute przeprowadził badania na rynku polskim, ukraińskim i węgierskim.

  • Na potrzeby projektu nasi konsultanci zorganizowali wywiady z firmami budowlanymi, właścicielami domów oraz dystrybutorami materiałów budowlanych w 3 krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
  • Po otrzymaniu wyników wywiadów zostały one dokładnie przeanalizowane, a wnioski z nich płynące zebrane w prezentacji, która została przekazana klientowi.

Klient zdobył dogłębną wiedzę odnośnie preferencji w dziedzinie pokryć dachowych wśród osób decyzyjnych w trzech krajach, co stanowiło cenny wkład w proces tworzenia nowych produktów.

Firma ta była bardzo zadowolona z wyników, ponieważ stanowiły one cenny wkład w proces tworzenia nowych produktów na region Europy Środkowo-Wschodniej. Wyniki projektu pokazały istotne różnice w preferencjach co do pokryć dachowych pomiędzy analizowanymi krajami. Klient otrzymał także cenne wskazówki dotyczące kierunków, w których jego oferta produktowa powinna się rozwijać.

Edyta Mazurek

Customer Success Manager

Wybrane case studY