Made in Poland 4.0 Jak przebiega cyfrowa transformacja w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach
Badanie rynku i konkurencji
Case studies
Dla jednej z firm oferującej diety pudełkowe/catering dietetyczny, nasza firma przeprowadziła badanie ilościowe (CAWI) nabywców tego rodzaju posiłków, zamieszkałych we Wrocławiu.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Badanie miało na celu pozyskanie rzetelnych i wiarygodnych danych dotyczących konsumentów diety pudełkowej/cateringu dietetycznego we Wrocławiu. Obejmowało: segmentację konsumentów, analizę danych potrzebnych do lepszego zrozumienia grupy docelowej, analizę wrażliwości cenowej, identyfikację kluczowych cech produktu wpływających na motywację do zakupu, określenie poziomu świadomości marek diet pudełkowych/cateringów dietetycznych oraz identyfikację nośników reklamowych o najwyższej skuteczności.
Podejście badawcze
Rezultaty projektu
Klient otrzymał raport zawierający informacje o konsumentach diety pudełkowej/cateringu dietetycznego we Wrocławiu, takie jak:segmentacja wzbogacona o zbudowane personydemografia i charakterystykazwyczaje i preferencje zakupoweanaliza wrażliwości cenowej konsumentówW raporcie zidentyfikowaliśmy również kluczowe cechy produktu, które wpływają na motywację do zakupu. Opracowaliśmy wyniki poziomu świadomości marek diet pudełkowych/cateringów dietetycznych wśród konsumentów oraz wyznaczyliśmy nośniki reklamowe o najwyższej skuteczności według deklaracji respondentów.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager