Opracowanie bazy potencjalnych partnerów biznesowych materiałów dachowych

Badanie kondycji marki w segmencie obuwia sportowego

Międzynarodowa agencja badawcza, pracując na zlecenie producenta odzieży i obuwia sportowego, realizowała projekt porównania kondycji marki na kilku rynkach europejskich. Chcąc poznać opinie i zachowania konsumentów na polskim rynku, zleciła Hume’s Institute przeprowadzenie badania marketingowego w sklepach producenta.

Potrzeby klienta

Klient chciał poznać opinie i zachowania konsumentów na polskim rynku.

Podejście badawcze

  • W ramach projektu zespół doświadczonych ankieterów Hume’s Institute pod nadzorem kierownika projektu zrealizował serię wywiadów (CAPI) oraz obserwacji z osobami odwiedzającymi sklep producenta, uwzględniając podział respondentów pod względem płci, wieku oraz dokonania zakupu.
  • Dzięki temu poznano motywatory i bariery zakupowe wśród konsumentów, opinie na temat designu i funkcjonalności sklepu oraz obszary niezaspokojonych potrzeb konsumenckich.

Wyniki badania pozwoliły klientowi lepiej poznać polskich konsumentów sklepów sportowych, co umożliwi optymalizację strategii marketingowej i sprzedażowej.

Wyniki badania pozwoliły klientowi lepiej poznać polskich konsumentów sklepów sportowych, w szczególności pod względem: potrzeb i oczekiwań odnośnie asortymentu, funkcjonalności sklepu, satysfakcji z zakupów w sklepach sportowych, motywatorów i barier zakupowych. Dzięki badaniu klient będzie mógł zoptymalizować swoją strategię marketingową i sprzedażową oraz dostosować ją do wymagań polskiego rynku.

Edyta Mazurek

Customer Success Manager