Rynek budowlany – perspektywa uczestników rynku
Badanie rynku budowlanego wśród przedstawicieli branży.

Case studies
Międzynarodowa agencja badawcza, pracując na zlecenie producenta odzieży i obuwia sportowego, realizowała projekt porównania kondycji marki na kilku rynkach europejskich. Chcąc poznać opinie i zachowania konsumentów na polskim rynku, zleciła Hume’s Institute przeprowadzenie badania marketingowego w sklepach producenta.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Klient chciał poznać opinie i zachowania konsumentów na polskim rynku.
Podejście badawcze
Rezultaty projektu
Wyniki badania pozwoliły klientowi lepiej poznać polskich konsumentów sklepów sportowych, w szczególności pod względem: potrzeb i oczekiwań odnośnie asortymentu, funkcjonalności sklepu, satysfakcji z zakupów w sklepach sportowych, motywatorów i barier zakupowych. Dzięki badaniu klient będzie mógł zoptymalizować swoją strategię marketingową i sprzedażową oraz dostosować ją do wymagań polskiego rynku.

Edyta Mazurek
Customer Success Manager