Made in Poland 4.0 Jak przebiega cyfrowa transformacja w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach
Badanie rynku i konkurencji
Case studies
Hume’s Institute wsparł międzynarodowego gracza na rynku nowoczesnego sprzętu medycznego w planowaniu strategicznych działań inwestycyjnych.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Międzynarodowy gracz na rynku nowoczesnego sprzętu medycznego potrzebował kompleksowego wsparcia konsultingowego w celu podjęcia strategicznych działań inwestycyjnych. Klientowi zależało na pogłębionej charakterystyce i segmentacji placówek opieki zdrowia stosujących sprzęt do terapii lekowych oraz zdefiniowaniu ich preferencji zakupowych, a także analizie otoczenia konkurencyjnego.
Podejście badawcze
Rezultaty projektu
Klient otrzymał przekrojową analizę rynku sprzętu medycznego stosowanego w terapiach lekowych, co umożliwiło podjęcie strategicznych decyzji biznesowych. Dzięki analizie zakupów przetargowych pozyskał unikatową wiedzę na temat preferencji klientów w zakresie sposobu zakupu i wyboru sprzętu, popartą precyzyjnymi danymi historycznymi oraz prognozami rynkowymi.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager